Voit antaa asiakaspalautetta toimipaikalla asioinnista 9.12.2025 alkaen sähköisesti
Tullin asiointipalvelujen palautekyselyt siirtyivät Tullin omaan palveluun 22.11.2025
Asiointipalvelujemme palautekyselyt siirtyvät omaan palveluumme, koska Digi- ja väestötietoviraston Suomi.fi-laatutyökalu poistuu käytöstä vuoden vaihteen jälkeen.
Samalla kehitimme Tulliselvityspalvelun asiakaskyselyä entistä kattavammaksi. Jatkossa voit kertoa, minkä ilmoituksen annoit, ja voimme näin paremmin kohdistaa toimenpiteet tulli-ilmoituksittain. Muiden palvelujen kyselyt pysyvät ennallaan.
Voit antaa palautetta koko Tullin toiminnasta
Voit milloin tahansa antaa palautetta kaikesta Tullin toiminnasta eri yksiköille ja palveluille. Voit antaa palautetta Tullin verkkosivuilla olevan palautelomakkeen kautta. Asiakaspalautetiimimme ohjaa palautteesi olennaisille henkilöille.
Sekä Tullin johto että työntekijät haluavat tietää asiakkaiden näkemyksiä ja seurata palautteita. Kehitämme jatkuvasti palvelujamme saadun palautteen perusteella. Kerromme säännöllisesti verkkosivullamme myös toimenpiteistä, joihin olemme ryhtyneet palautteiden ja kyselyjen pohjalta. Vaikka emme pystyisikään heti toteuttamaan kehittämisideaasi tai se liittyy lainsäädäntöön, mihin emme voi vaikuttaa, haluamme sinun tietävän, että jokainen palaute käsitellään ja arvioidaan.
Lisätietoja
asiakaskyselyt@tulli.fi