Hyppää sisältöön

Asiakastyytyväisyys ja -palaute

Keräämme aktiivisesti palautetta Tullin palveluista, jotta asiointisi kanssamme olisi mahdollisimman sujuvaa ja tarpeittesi mukaista. Voit esimerkiksi kertoa meille ajatuksiasi palveluiden kehittämisestä, mitä lisäohjeita kaipaat tai miten olemme palvelutehtävässämme onnistuneet.

Voit antaa palautetta jatkuvasti esimerkiksi palautelomakkeella Tullin verkkosivuilla, asiakaspalautelomakkeilla tullitoimipaikoissa, asiakasyhteistyöryhmissä sekä Tullin palveluiden käyttäjille suunnatuissa asiakastarve- ja asiakastyytyväisyyskyselyissä.

Kun teet tulli-ilmoitusta, voit antaa palautetta asiointikokemuksestasi heti. Kaikkien uusien asiointipalvelujemme arvosanat löytyvät hakusanalla ”Tulli” valtion yhteisestä Suomi.fi-laatutyökalusta.

Tulli.fi-sivustolla on myös käytössä reaktiopainikkeet. Voit vastata, miten onnistuimme sivulla ja kertoa halutessasi tarkemmin, miten voimme parantaa sivustoamme. 

Palautteesi on meille tärkeää. Sen perusteella voimme ohjata toimintaamme yhä asiakaslähtöisempään ja yhdenmukaisempaan suuntaan.