Asiakastyytyväisyys ja -palaute
Keräämme aktiivisesti palautetta Tullin palveluista, jotta asiointisi kanssamme olisi mahdollisimman sujuvaa ja tarpeittesi mukaista. Voit esimerkiksi kertoa meille ajatuksiasi palveluiden kehittämisestä, mitä lisäohjeita kaipaat tai miten olemme palvelutehtävässämme onnistuneet.
Voit antaa palautetta jatkuvasti esimerkiksi palautelomakkeella Tullin verkkosivuilla, asiakaspalautelomakkeilla kaikissa tullitoimipaikoissa, asiakasyhteistyöryhmissä sekä Tullin palveluiden käyttäjille suunnatuissa asiakastarve- ja asiakastyytyväisyyskyselyissä.
Palautteesi on meille tärkeää. Sen perusteella voimme ohjata toimintaamme yhä asiakaslähtöisempään ja yhdenmukaisempaan suuntaan.
Lue lisää
-
Asiakaspalautteiden perusteella teimme pieniä ja suuria parannuksia kevään ja kesän 2024 aikana (asiakastiedote 25.11.2024)
-
Asiakaspalautteet vuonna 2023 – henkilö- ja yritysasiakkaat tyytyväisiä asiakaspalveluun (tiedote 11.7.2024)
-
Tyytyväisyys tulliasiointiin pysyi korkealla – tulliselvityksen sanoma-asiakkaiden ja Intrastat-asiakkaiden tyytyväisyyskyselyjen tuloksia (tiedote 18.3.2024)
-
Sanoma-asioinnin sujuvuus ja asiakaskokemus yllättivät positiivisesti (tiedote 28.3.2023)
-
Asiakastyytyväisyyskyselyjen tuloksia – eniten parannettavaa tuonnissa (tiedote 13.4.2022)
-
Onko sanoma-asioinnin sujuvuudessa parantamisen varaa? (tiedote 7.4.2021)
-
Asiakastyytyväisyyden seurantakysely Tullin sanomailmoittajille 2020 - tulokset asiakkaille
-
Asiakastyytyväisyyskysely tulliselvityksen sanoma-ilmoittajille ja Intrastat-asiakkaille 2019