Anna palautetta ja tee aloitteita
Voit antaa palautetta ja tehdä aloitteita palvelujemme ja toimintamme kehittämiseksi. Käsittelemme palautteesi mahdollisimman pian.
Voit antaa palautetta nimettömänä, mutta jos haluat saada palautteeseesi vastauksen, anna yhteystietosi lomakkeen lopussa. Älä kirjoita lomakkeeseen mitään muita henkilötietoja, kuten henkilötunnusta tai terveystietoja.
Älä kysy palautelomakkeella esimerkiksi paketeista, koska emme voi antaa neuvontaa palautteiden kautta. Jos tarvitset neuvoja esimerkiksi paketin tullaamisesta tai sijainnista, soita Tullineuvontaan tai ota yhteyttä chatbot Hipun kautta.
Tähdellä (*) merkityt kohdat ovat pakollisia.
Asiakaspalautteita säilytetään enintään kaksi vuotta, jonka jälkeen asiakkaan nimi ja yhteystiedot poistetaan palautteiden arkistointia varten. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteesta.