Ge respons och ta initiativ
Du kan ge respons och ta initiativ för att förbättra våra tjänster och vår verksamhet. Vi behandlar din respons så snart som möjligt.
Du kan ge respons anonymt, men om du vill ha ett svar på din respons ska du ange dina kontaktuppgifter i slutet av blanketten. Skriv inte några andra personuppgifter på blanketten, till exempel din personbeteckning eller hälsouppgifter.
Använd inte responsblanketten för att fråga t.ex. om paket, eftersom vi inte kan ge rådgivning utgående från responsen. Om du behöver råd t.ex. om förtullningen av ett paket eller om hur du tar reda på var paketet finns, kan du ringa Tullrådgivningen eller kontakta oss via chattboten Hippu.
Fält som markerats med en asterisk (*) är obligatoriska.
Kundresponsen förvaras i högst två år, därefter raderas kundens namn och kontaktuppgifter för arkivering av responsen. Ytterligare information om behandling av personuppgifter finns i dataskyddsbeskrivningen.