Hyppää sisältöön

Tärkeää: Jos olet aloittanut tullauksen ennen 11.2., ja se on jäänyt keskeneräiseksi, tee se loppuun Tuontitullauspalvelussa. Tuontitullauspalvelussa voit myös selata vanhoja tullauksiasi.

Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa on havaittu virhe, jonka vuoksi Norjasta, Sveitsistä, Islannista tai Liechtensteinista lähetettyjen tavaroiden tullaus ei onnistu tällä sovelluksella. Mikäli olet tullaamassa näistä maista lähetettyjä tavaroita, lue toimintaohjeet lähetysten tullaukselle.


Tullausvinkit Henkilöasiakkaan tuontitullauspalveluun

 

Eikö tullattu lähetyksesi ole lähtenyt eteenpäin? 

Muista maksaa Postin käsittelymaksu, niin lähetyksesi vapautuu varastosta.   

Lisätietoja käsittelymaksusta voit kysyä Postin asiakaspalvelusta.

Näin tullaat ostoksesi Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa

 

 

Näin tullaat ostoksesi toisesta EU-maasta Ahvenanmaalle Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa

 

 


Tarkempia ohjeita


                            

Ota yhteyttä

Tulli-ilmoittaminen, yritysasiakkaat
24/7


 

Henkilöasiakkaan tuontitullaus
ma–pe 8–18

Neuvontaa tuonnin ja viennin tulli-ilmoituksen täyttämiseen