Hyppää sisältöön

Neuvontaa henkilöasiakkaille

Henkilöasiakkaiden neuvontapalveluista voit kysyä kaikista tullitoimintaan liittyvistä asioista ja saat apua esimerkiksi tulli-ilmoituksen täyttämiseen, postipaketin tullaukseen. 

Postipaketin saapumisilmoitukseen tai paketin sisältöön ja sijaintiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteys pakettia kuljettavaan yritykseen – Postiin tai rahtiyritykseen.


Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Missä pakettini on?
Autovero- ja valmisteveroasioissa ota yhteyttä Verohallintoon vero.fi

Ahvenanmaan verorajaneuvonta
ma–pe 9–15

Kysy Ahvenanmaan verorajaneuvonnasta

Ahvenanmaan ja Manner-Suomen välinen kauppa, ALA-ohjelman neuvonta ja tulliselvitys

Asiointipalveluiden tuki

Tulli-ilmoittaminen, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–18

Neuvontaa tuonnin ja viennin tulli-ilmoituksen täyttämiseen, postipaketin tullaukseen asiointipalvelussa

Ahvenanmaan tuonti-ilmoituspalvelu
ma–pe 9–15
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6gebczvoorj99Tglox1jZcgn

Tuonti Ahvenanmaalle EU:sta tai EU:n ulkopuolelta

Ongelmia tunnistautumisessa?

Kansalaisneuvonta auttaa asiointipalveluun tunnistaumisessa.

Muut neuvontapalvelut

Tullin lupakeskus
PL 56, 90401 Oulu
ma–pe 8–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6fhxfrxnchy

Vireillä olevat lupahakemukset

Maksuliikenne
ma–pe 9–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6negabxfreberi

Jaksoerittelyjä ja maksuja koskevat kyselyt
 

Perintä
ma–pe 9–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6ngaverc

Maksukehotukset, maksujärjestelyt ja muut saatavan perintään liittyvät asiat


Katso asiakaspalvelua tarjoavista toimipaikoista, mistä voit esimerkiksi tilata tullikirjan.


Miten kehittäisit tätä sisältöä?

Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus