Voit antaa palautetta ja tehdä aloitteita palvelujemme ja toimintamme kehittämiseksi. Käsittelemme palautteesi mahdollisimman pian.
Voit antaa palautetta nimettömänä, mutta jos haluat saada palautteeseesi vastauksen, anna yhteystietosi lomakkeen lopussa. Älä kirjoita lomakkeeseen mitään muita henkilötietoja, kuten henkilötunnusta tai terveystietoja.
Tähdellä (*) merkityt kohdat ovat pakollisia.
Asiakaspalautteita säilytetään enintään kaksi vuotta, jonka jälkeen asiakkaan nimi ja yhteystiedot poistetaan palautteiden arkistointia varten. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteesta.
Palautelomakkeella et voi asioida Tullin kanssa. Jos sinulla on kysyttävää tulliasioinnista, ole
yhteydessä tullineuvontaan.
Katso usein kysytyt kysymykset ulkomaankauppatilastoista