Tullin sanoma-asiakas ja Intrastat-ilmoittaja: Vastaa asiakaskokemuskyselyyn

Julkaisuajankohta 16.11.2021 9.00
Tyyppi:Tiedote

Olemme lähettäneet asiakaskokemuskyselyn sanoma-asiakkaillemme ja Intrastat-ilmoittajillemme 8.11.2021. Kysely on lyhyt, ja siihen vastaaminen vie aikaa 5–20 minuuttia yrityksesi tulliasioinnin laajuudesta riippuen. Vastaa kyselyyn viimeistään 22.11.2021.

Asiakaskokemuskyselyn avulla Tulli haluaa ymmärtää paremmin asiakkaitaan, kuulla heidän tarpeitaan ja kokemuksiaan sekä saada parannusehdotuksia palvelujen kehittämiseksi. 

Jokainen palaute on arvokas ja tärkeä! 

Lisätietoja: Esa Lindqvist ja Pekka Ritola (etunimi.sukunimi@tulli.fi)

Asiakastiedotteet