Hippu-chatbot vastaa taas pian kysymyksiisi saapuvista paketeista

Julkaisuajankohta 8.2.2021 13.04
Tyyppi:Tiedote

Lokakuussa alkanut Hippu-chatbot-kokeilumme on päättynyt. Kiitämme kaikkia asiakkaita arvokkaista palautteista, jotka ovat auttaneet meitä kehittämään Hippua tehtävässään, saapuvien pakettien neuvonnassa.

Hippu ehti pilotin aikana palvella onnistuneesti 2 200 asiakasta erilaisissa kysymyksissä. Hippu jää nyt hetkeksi tauolle, mutta palaa pian verkkosivuillemme auttamaan sinua. Ennen Hipun palaamista löydät tietoa saapuvien pakettien tullaamisesta verkkosivuiltamme: https://tulli.fi/tullaa-pakettisi.

Autamme sinua myös muilla tavoin kaikissa tulli-asiointiin liittyvissä kysymyksissä: Neuvontaa henkilöasiakkaille.  Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa on myös chat-palvelu apunasi vastaamassa kysymyksiisi tullinimikkeistä.

Asiakastiedotteet