Hippu-chatbot vastaa taas pian kysymyksiisi saapuvista paketeista
Julkaisuajankohta
8.2.2021
13.04
Tyyppi:Tiedote
Lokakuussa alkanut Hippu-chatbot-kokeilumme on päättynyt. Kiitämme kaikkia asiakkaita arvokkaista palautteista, jotka ovat auttaneet meitä kehittämään Hippua tehtävässään, saapuvien pakettien neuvonnassa.
Hippu ehti pilotin aikana palvella onnistuneesti 2 200 asiakasta erilaisissa kysymyksissä. Hippu jää nyt hetkeksi tauolle, mutta palaa pian verkkosivuillemme auttamaan sinua. Ennen Hipun palaamista löydät tietoa saapuvien pakettien tullaamisesta verkkosivuiltamme: https://tulli.fi/tullaa-pakettisi.
Autamme sinua myös muilla tavoin kaikissa tulli-asiointiin liittyvissä kysymyksissä: Neuvontaa henkilöasiakkaille. Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa on myös chat-palvelu apunasi vastaamassa kysymyksiisi tullinimikkeistä.
Asiakastiedotteet