Hyppää sisältöön

Asiakaspalvelu ajanvarauksella päättyy Jyväskylän tullissa 3.12.2021

23.11.2021 7.50
Tiedote

Jyväskylän tullin kaikki asiakaspalvelu lakkautetaan 3.12.2021. Tämän jälkeen asiakaspalvelua ei saa edes ajanvarauksella. Syynä on palvelun vähäinen kysyntä. Nykyään lähes kaiken tulliasioinnin voi hoitaa sähköisesti. 

Eri tavoista asioida Tullin kanssa on tietoa Tullin verkkosivulla Asiointi-info. Sähköisten palvelujen lisäksi yritykset voivat hoitaa tulliasiointinsa myös muilla keinoilla. Lue lisää muista asiointitavoista.

Lisätietoja ja opastusta tulliasiointiin:

henkilöasiakkaat p. 0295 5201
yritysasiakkaat p. 0295 5202 ja yritysneuvonta(at)tulli.fi

Asiakastiedotteet