Yhteystiedot

Neuvontapalveluissa voit asioida kanssamme suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

×
Koskeeko kysymyksesi tullattua pakettia, joka ei ole lähtenyt eteenpäin?

Paketti saattaa olla jumissa Postin käsittelymaksun vuoksi. Selvitä asia Postin verkkopalvelussa

×
Koronavirus (covid-19) ja Tullin toiminta

Tavarakuljetukset ja sähköiset tullaukset jatkuvat normaalisti koronaviruksesta huolimatta. Seuraa ohjeita tulli.fi/korona.

                            


Toimipaikat kartalla

Google Maps avautuu uuteen ikkunaan.

Maksuvälineet Tullissa

Tullissa asioidessasi voit maksaa tulleja ja veroja tai asettaa vakuuksia näillä maksuvälineillä: käteinen, shekki, Visa Debit / Credit, Visa Electron, Mastercard Debit / Credit, Maestro sekä V Pay.

Puhelun hinta

Tullin palvelunumeroiden hinnat

Chat-pilotti

Tietoa chat-pilotista


Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus