Asiakastyytyväisyys ja -palaute

Sanoma-asioinnin sujuvuus ja asiakaskokemus yllättivät positiivisesti (tiedote 28.3.2023)

Keräämme aktiivisesti palautetta Tullin palveluista, jotta asiointisi Tullissa olisi mahdollisimman sujuvaa ja tarpeittesi mukaista. Palautteesi voi koskea tullipalveluiden kehittämistä, lisätiedon tarvetta tai yleisesti sitä miten olemme palvelutehtävässämme onnistuneet.

Voit antaa palautetta jatkuvasti esimerkiksi Tullin verkkosivujen kautta, asiakaspalautelomakkeilla kaikissa tullitoimipaikoissa, asiakasyhteistyöryhmissä sekä Tullin palveluiden käyttäjille suunnatuissa asiakastarve- ja tyytyväisyyskyselyissä.

Palautteesi on meille tärkeää. Sen perusteella voimme ohjata toimintaamme yhä asiakaslähtöisempään ja yhdenmukaisempaan suuntaan.