Asiakaskoulutus – kohdennettua koulutusta

Asiakaskoulutus  järjestää Tullin sidosryhmille kohdennettua asiakaskoulutusta. Koulutustilaisuuksia järjestetään asiakkaiden tilausten perusteella.

Maksutta toteutetaan mm. oppilaitosten vierailuja mahdollisuuksien mukaan Tulliin sekä muita yleishyödyllisiä vastikkeettomia tilaisuuksia. 

Tullialan ammattitutkinto

Tullialan ammattitutkintoa tai sen osia voivat suorittaa Tullin henkilöstön lisäksi yritysten tullaus- ja huolintatehtävissä tai alusselvitystehtävissä toimivat henkilöt. Tullialan ammattitutkinto on näyttötutkinto ja se antaa kelpoisuuden jatko-opintoihin.

Maksullinen asiakaskoulutus ei anna perusneuvontaa tulliasioissa puhelimitse tai sähköpostitse. Perusneuvontaa koskevat tiedustelut voi osoittaa Tullineuvonnalle.

Tulli järjestää myös maksutonta, luonteeltaan yleistä asiakaskoulutusta yksittäisille yrityksille sekä eri kohderyhmille. Tarkempia tietoja on kohdassa Yritysneuvonta

 

 

 

Ota yhteyttä
Tullin koulutus
ma‒pe 8–16
PL 512, 00101 Helsinki
asiakaskoulutus@tulli.fi

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.

Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.
Autoverotusasioissa ota yhteyttä Verohallintoon vero.fi

Pilotoimme chat-palvelua 30.5. alkaen. Sivun oikeassa alalaidassa näkyy ajoittain "Tarvitsetko apua" -kuvake, josta saat avattua chat-yhteyden Tullin asiakaspalveluun. Chat on yleensä käytössä arkisin klo 9−15.

Tullineuvonta, yritysasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.


Asiasanat

Miten kehittäisit tätä sisältöä?

Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus