Asiakaskoulutus – kohdennettua koulutusta

Asiakaskoulutus  järjestää Tullin sidosryhmille kohdennettua asiakaskoulutusta. Koulutustilaisuuksia järjestetään asiakkaiden tilausten perusteella.

Maksutta toteutetaan mm. oppilaitosten vierailuja mahdollisuuksien mukaan Tulliin sekä muita yleishyödyllisiä vastikkeettomia tilaisuuksia. 

Tullialan ammattitutkinto

Tullialan ammattitutkintoa tai sen osia voivat suorittaa Tullin henkilöstön lisäksi yritysten tullaus- ja huolintatehtävissä tai alusselvitystehtävissä toimivat henkilöt. Tullialan ammattitutkinto on näyttötutkinto ja se antaa kelpoisuuden jatko-opintoihin.

Maksullinen asiakaskoulutus ei anna perusneuvontaa tulliasioissa puhelimitse tai sähköpostitse. Perusneuvontaa koskevat tiedustelut voi osoittaa Tullineuvonnalle.

Tulli järjestää myös maksutonta, luonteeltaan yleistä asiakaskoulutusta yksittäisille yrityksille sekä eri kohderyhmille. Tarkempia tietoja on kohdassa Yritysneuvonta.

Ota yhteyttä

Kysy tullineuvonnasta

Tullineuvonta palvelee ma-pe 8-16. Soita, lähetä kysymys tai tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tullineuvonta

Yleisneuvontaa yritysasiakkaille
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta


Asiasanat

Miten kehittäisit tätä sisältöä?

Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus