Sosiaalisen median kanavissamme kerromme ja keskustelemme Tullin ajankohtaisista asioista ja neuvomme yleisissä tullaukseen liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8–16.
Pyrimme vastaamaan kysymyksiin mahdollisimman pian, mutta ajoittain vastauksissa voi olla muutamien päivien viive. Huomioi, että emme välttämättä pysty vastaamaan sosiaalisessa mediassa kaikkiin kysymyksiin.
Katso ensin, löydätkö vastauksen kysymykseesi usein kysytyistä kysymyksistä. Pakettikysymyksissä sinua neuvoo myös Hippu-chatbot. Yksityiskohtaisemmissa asioissa auttaa Tullineuvonta, jonka tavoitat numerosta 0295 5201 (ma–pe 8–16.15).
Olet lämpimästi tervetullut seuraamaan meitä ja keskustelemaan kanavillemme! Toivomme, että noudatat keskustelussa hyvän somekäyttäytymisen pelisääntöjä:
Twitter-tilillä julkaisemme uutisia, ilmiöitä ja ajankohtaisia asioita.
Facebook-sivullamme kerromme Tullin toiminnasta ja ajankohtaisista asioista sekä jaamme hyödyllistä tietoa.
LinkedIn-sivullamme annamme tietoa Tullista työyhteisönä ja työnantajana sekä organisaation että
työntekijöiden näkökulmasta ja julkaisemme työpaikkailmoituksia.
Instagram-tilillämme jaamme arjen hetkiä tullilaisten ja Tullin monipuolisista tehtävistä.
Tullikoirat-sivulla pääsee kurkistamaan tullikoirien maailmaan työssä ja vapaalla.
Youtube-kanavallamme julkaisemme opastus- ja ohjevideoita sekä videoita Tullin tehtävistä, kampanjoista ja historiasta.
Historian havinaa ja kuulumisia Tullimuseosta Suomenlinnan Susisaaresta.
Tulli ei anna asiakasneuvontaa sosiaalisessa mediassa.