- Tietosuojaseloste
- Tulli.fi-sivuston käyttöehdot
- Asiointipalvelujen käyttöehdot
- Suoran sanoma-asiointipalvelun ja saapumistunnuskyselyrajapinnan käyttöehdot
- Rekisteriselosteet
- Saavutettavuus
- Luvat
- MRN-tunnus
- Asiointipalvelut
- EORI-numeron hakeminen
- Sanoma-asioinnin lupapalvelu
- Fintaric-palvelu
- Tullivarastoinnin ilmoituspalvelu
- Asiointipalvelujen käyttöohjeet -sivusto
- Itärajan tullitieto (matkalla.tulli.fi)
- Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelu
- Tullin asiakaspalautelomake ja asiakastyytyväisyyskysely
- Tulli.fi erillissivustot
- Tullilaskuri
- Tulli.fi
- Ilmoitus passituksen varamenettelyyn siirtymisestä
- Liitetiedoston lähetyspalvelu (Liitu)
- Tullin ohjeet
- Nettivihjelomake (vihjeet.tulli.fi)
- Intrastat-ilmoituspalvelu
- Passitusilmoituspalvelu
- Verorajailmoitus Ahvenanmaan ja muun Suomen välisessä tavaraliikenteessä
- Tuonti-ilmoituspalvelu
- Saapumisen ja poistumisen ilmoituspalvelu (AREX)
- Vienti-ilmoituspalvelu
- Ahvenanmaan verorajan ilmoituspalvelu (ALA)
- AEO-palautekysely
- Uljas-tilastotietokanta
- Omat tiedot
- Chatbot
- Asiakastyytyväisyyskysely sanomaliikenteen asiakastestauksen suorittaneille yrityksille
- PTR-koulutuksen palautelomake
- Tietojen ja asiakirjojen julkisuus
Tietoa verkkopalveluista
Tulliasioinnin voi hoitaa lähes kokonaan verkossa. Tullin verkkopalvelut ovat sekä henkilö- että yritysasiakkaiden käytettävissä. Paljon asioivat yritysasiakkaat käyttävät Tullin sanoma-asiointipalveluja.
Tulli kehittää helppokäyttöisiä ja turvallisia verkkopalveluja asiakaslähtöisesti ja varmistaa, että asiakas saa aina tietoa häiriötilanteista ja vaihtoehtoisista asiointitavoista. Tullin palveluissa käytetään tunnistautumiseen, toisen puolesta asiointiin ja maksamiseen valtionhallinnon yhteisiä Suomi.fi-palveluja.
Tullin asiakasneuvonta tukee palvelujen käytössä puhelimitse ja sähköpostitse. Tulli tarjoaa asioinnin tueksi myös haku-ja kyselypalveluja sekä konekielisiä tietopalveluja, kuten Fintaric-tullinimikepalvelun ja Uljas-tilastopalvelun.