Hoppa till innehåll

Chat-neuvontaa tullinimikkeistä tullauspalveluun

Julkaisuajankohta 15.12.2020 10.30
Tiedote

Kokeilemme chat-neuvontaa Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa 11.12.2020 alkaen. Chat auttaa palvelussa tullaavaa asiakasta oikean tullinimikkeen valinnassa, jos se tuottaa ongelmia.

Ilman tullinimikettä tavaraa ei voi tullata. Yleisimmät tullattavat tavarat löytyvät tullauspalvelusta tavarahaun kautta, eikä tullaajan tarvitse näissä tapauksissa hakea tullinimikettä. Jos tavaraa ei löydy haulla, on tullaajan itse selvitettävä tavaran tullinimike. Näissä tilanteissa chat on tullaajan apuna.

Chat on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8–16.15 suomeksi ja ruotsiksi.

Tutustu myös aina palvelevaan Hippu-chatbottiimme.

Asiakastiedotteet