Hoppa till innehåll

Tullin asiointipalveluiden etusivu uudistuu

Julkaisuajankohta 20.9.2018 8.33
Tiedote

Haluamme kehittää asiointipalveluitamme asiakkaiden tarpeita kuunnellen. Olemmekin kehittäneet nykyisiä ja uusia palvelujamme yhdessä asiakkaiden kanssa. Tavoitteenamme on, että asiointi kanssamme on helppoa, nopeaa ja se onnistuu yhden luukun periaatteella. Työmme etenee vaiheittain. Tästä esimerkkinä ovat vuonna 2017 käyttöönotettu asiakaslähtöisesti rakennettu EU-sisäkaupan tilastoilmoittamisen Intrastat -palvelu ja työn alla oleva Luvat-palvelu, joka julkaistaan ensi vuonna.

Asiointipalvelumme löydät kätevästi tulli.fi-sivuston oikeasta yläreunasta Asioi Tullin kanssa -kuvakkeen kautta tai tutusta osoitteesta asiointi.tulli.fi. Asiointipalvelut-etusivun kautta löydät nykyisten palvelujemme lisäksi myös pian julkaistavan uuden tavaran nimiketietojen hakupalvelun Fintaricin ja muut myöhemmin julkaistavat palvelumme. Myös Asiointipalvelut-etusivu uudistuu ja selkeytyy syksyn aikana.

Uusi kohdennettu palautekanava asiointipalveluillemme

Uudistuvalta Asiointipalvelut-etusivulta löydät jatkossa myös linkin asiointipalvelujemme palautekanavaan, jonka kautta keräämme kootusti asiakaspalautetta kaikista asiointipalveluistamme. Uuden kanavan avulla palautteiden käsittely nopeutuu ja tehostuu.

Annathan meille palautetta, jotta voimme kehittää asiointipalveluitamme edelleen.

Lisätietoa uudistuksista antavat Annukka Elonen ja Nadja Painokallio, etunimi.sukunimi@tulli.fi.

Asiakastiedotteet