Hyppää sisältöön
×
Koskeeko kysymyksesi tullattua pakettia, joka ei ole lähtenyt eteenpäin?

Paketti saattaa olla jumissa Postin käsittelymaksun vuoksi. Selvitä asia Postin verkkopalvelussa

Tullineuvonta

Tullineuvonta palvelee kaikissa tullitoimintaan liittyvissä kysymyksissä. Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tai kysy itse.

Kysy Tullineuvonnasta -lomakkeella voit lähettää kysymyksiä neuvonnan asiantuntijoille. Henkilöasiakkaana voit tunnistautua Kysy tullineuvonnasta -palvelussa verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla. Yritysasiakkaana tunnistaudut Katso-tunnisteella. Pyrimme vastaamaan kyselyysi neljän työpäivän kuluessa.

Postipaketin saapumisilmoitukseen tai paketin sisältöön ja sijaintiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteys pakettia kuljettavaan yritykseen – Postiin tai kuljetusritykseen.

Autovero- ja valmisteveroasioissa ota yhteys Verohallintoon.

Ota yhteyttä

Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16
Yleisneuvontaa yritysasiakkaille
ma–pe 8–16
Ahvenanmaan verorajaneuvonta
ma–pe 9–15

Hae usein kysyttyjä kysymyksiä