Tavarat Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa

Tulli tarvitsee maahantuotavien tavaroiden tullinimikkeen eli tavarakoodin, jotta se voi laskea tullit ja verot oikein. Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa on  listattuna yli 400 yleisintä tavaraa. Jos tilaamasi tavara löytyy tullauspalvelun tavarahausta, sinun ei tarvitse selvittää tullinimikettä erikseen. Siirry tullauspalvelun tavaraluetteloon (excel)

Tullinimikettä ei tarvita, jos tullaat lähetyksen, joka toimitetaan EU:n tullialueelta, mutta EU:n veroalueen ulkopuolelta, kuten Kanariansaarilta.

Jos et löydä tavaraa palvelusta, voit etsiä nimikettä Fintaric-tullinimikepalvelusta tai kysyä sitä Tullista, p. 0295 5206 ma–pe klo 8–18 tai Tullineuvonnasta.

 

                            

Ota yhteyttä

Kysy tullineuvonnasta

Tullineuvonta palvelee ma-pe 8-16. Soita, lähetä kysymys tai tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tullineuvonta

Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus