×
Koskeeko kysymyksesi tullattua pakettia, joka ei ole lähtenyt eteenpäin?

Paketti saattaa olla jumissa Postin käsittelymaksun vuoksi. Selvitä asia Postin verkkopalvelussa

Neuvontaa henkilöasiakkaille

Henkilöasiakkaiden neuvontapalveluista voit kysyä kaikista tullitoimintaan liittyvistä asioista. Jos kysymyksesi koskee postipaketin tullausta tai tullaat ensimmäistä kertaa, tutustu ohjeisiin Tullaa pakettisi -sivulla.

Postipaketin saapumisilmoitukseen tai paketin sisältöön ja sijaintiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteys pakettia kuljettavaan yritykseen, joko Postiin tai rahtiyritykseen.


Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16.15
Henkilöasiakkaan tuontitullaus
ma–pe 8–16.15

Neuvontaa tulli-ilmoituksen täyttämiseen


Sähköinen Kysy tullineuvonnasta -lomake on toistaiseksi poissa käytöstä. Lue lisää: Uudistamme asiakaspalveluamme


Muut neuvontapalvelut

 

Ahvenanmaan Tuontitullauspalvelu
ma–pe 8–16.15
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6gebczvoorj99Tglox1jZcgn

Tuonti Ahvenanmaalle EU:sta tai EU:n ulkopuolelta

Ahvenanmaan verorajaneuvonta
ma–pe 9–15

Ahvenanmaan ja Manner-Suomen välinen kauppa, ALA-ohjelman neuvonta ja tulliselvitys

Ongelmia tunnistautumisessa?

Kansalaisneuvonta auttaa asiointipalveluun tunnistaumisessa.


Sisältöjulkaisija

Tullin lupakeskus
PL 56, 90401 Oulu
ma–pe 8–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6fhxfrxnchy

Vain vireillä olevat lupahakemukset

Maksuliikenne
ma–pe 9–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6negabxfreberi

Jaksoerittelyjä ja maksuja koskevat kyselyt
 

Perintä
ma–pe 9–16
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6ngaverc

Maksukehotukset, maksujärjestelyt ja muut saatavan perintään liittyvät asiat


Katso toimipaikoista, mistä voit esimerkiksi tilata tullikirjan.


Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus