×
Koskeeko kysymyksesi tullattua pakettia, joka ei ole lähtenyt eteenpäin?

Paketti saattaa olla jumissa Postin käsittelymaksun vuoksi. Selvitä asia Postin verkkopalvelussa

Tullineuvonta

Tullineuvonta palvelee sinua kaikissa tullitoimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Ota yhteys Postiin, jos haluat kysyä

- miksi tullaamasi postipaketti ei ole lähtenyt Postista eteenpäin

- postipaketin saapumisilmoituksesta, paketin sisällöstä tai sijainnista.

Autovero- ja valmisteveroasioissa ota yhteys Verohallintoon.

Sähköinen Kysy tullineuvonnasta -lomake on toistaiseksi poissa käytöstä. Lue lisää: Uudistamme asiakaspalveluamme

Ota yhteyttä

Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16
Yleisneuvontaa yritysasiakkaille
ma–pe 8–16
Ahvenanmaan verorajaneuvonta
ma–pe 9–15

Hae usein kysyttyjä kysymyksiä


Oikopolkuja


Haluamme kehittää verkkopalveluamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Siirry antamaan kehitysehdotuksesi klikkaamalla "Lähetä kehitysehdotus".

Lähetä kehitysehdotus