Vaikuta vastaamalla Tullin asiakas- ja käyttäjätyytyväisyyskyselyyn

4.9.2017 12.00
Tiedote

Tulli mittaa tänä syksynä asiakastyytyväisyyttä ja ilmoituspalvelujensa käytettävyyttä.

Tullissa on meneillään laaja kehitysohjelma, johon sisältyy koko tullausjärjestelmän uudistus. Kyselyjen vastaukset antavat meille arvokasta tietoa asiakkaiden kokemuksista ja tarpeista, jotta voimme kehittää toimintojamme ja tarjota jatkossa asiakkaillemme entistä paremman asiakaskokemuksen.

Tullin netti-ilmoituspalveluita käyttäviä asiakkaita pyydetään vastaamaan asiakastyytyväisyyskyselyyn ajalla 4.–29.9.2017. Linkki kyselyyn julkaistaan Tuonti-, Vienti-, Passitus- ja Turvatietoilmoituspalvelujen etusivulla. Laajemmalle asiakaskunnalle suunnattu asiakastyytyväisyyskysely taas toteutetaan lokakuussa.

Asiakastiedotteet