Uudistamme asiakaspalveluamme

20.5.2020 8.56
Tiedote

Uudistamme asiakaspalveluamme, koska varaudumme kasvavaan asiakasmäärään ja haluamme palvella asiakkaitamme hyvin.

Kokeilemme lähiaikoina asiakkaidemme toivomia uusia neuvontamuotoja, kuten chatbotia verkkosivuillamme ja chatia Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa. Keräämme kokeiluista palautetta asiakkailtamme palveluiden kehittämiseksi. Kerromme näistä lisää hieman myöhemmin.    

Neuvontakanaviimme tulee myös muita muutoksia. Suljemme sähköisen Kysy tullineuvonnasta -lomakkeen nettisivuiltamme 6.6.2020 alkaen toistaiseksi. Tällä haluamme turvata riittävät resurssit puhelinpalveluun ja parantaa sitä, jotta asiakkaamme saavat avun ja vastauksen kysymykseensä helposti ja nopeasti ilman viiveitä.

Palvelemme asiakkaitamme edelleen monin eri tavoin. Tullin verkkosivuilta löytyy erilaisia ja erimuotoisia ohjeita, videoita, webinaareja ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Lisäksi henkilökohtaista neuvontaa saa puhelimitse suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi:

  • Tullineuvonta, henkilöasiakkaat, p. 0295 5201 (ma–pe klo 8–16.15)
  • Tullineuvonta, yritysasiakkaat, p. 0295 5202 (ma–pe klo 8–16.15)
  • Ahvenanmaan verorajaneuvonta, p. 0295 52333 (ma–pe 9–15).

Autamme sinua kaikissa tulliasiointiin liittyvissä kysymyksissä.

Asiakastiedotteet