FI SV EN

Tulli.fi-sivustoa kehitetään – kerro miten olemme onnistuneet

21.11.2018 11.51
Tiedote

Tulli.fi-sivuston käyttöliittymää on kehitetty loka–marraskuun aikana. Osa muutoksista saatiin käyttöön maanantaina 19.11.2018. Sisältöjen ja esitystapojen kehitystyö jatkuu talven aikana. Lähetä meille palautetta sivustosta, jotta voimme auttaa sinua löytämään tarvitsemasi tiedot helpommin ja pystyt asioimaan kanssamme sujuvammin.

Kokeile uutta hakua

Olemme kehittäneet sivuston hakutoimintoa. Uusi haku toimii nopeammin ja antaa osuvampia hakutuloksia. Haun osuvuutta on uudella tekniikalla myös helpompi kehittää, joten palautteet haun toimivuudesta ovat meille hyvin tärkeitä.

Löydettävyyttä ja ohjeiden selkeyttä kehitetään

Talven aikana tavoitteenamme on parantaa asiointipalvelujen ja ohjeiden löydettävyyttä sekä ohjetekstien selkeyttä. Myös yhteystietosivujen rakennetta muutetaan asiakaslähtöisemmäksi.

Nettishoppailija, oletko tutustunut Tullilaskuriin? Jos et ole vielä tutustunut Tullilaskuriimme, tee se nyt!

Uudessa laskurissa voit arvioida, mitä nettiostoksesi sinulle maahantuontiverojen kanssa maksaa, ja selvittää, pitääkö sinun tullata lähetyksesi. Löydät Tullilaskurista vinkkejä netistä ostamiseen sekä opit tietämään, mitä sinun pitää lähetyksen saapuessa tehdä, mitä taas tekee Posti tai rahdinkuljettaja sekä mitä tekee Tulli. 

Kehitämme palvelua asiakkaidemme palautteen perusteella, joten annathan meille palautetta!

Lisätietoa: Nadja Painokallio, etunimi.sukunimi@tulli.fi

Asiakastiedotteet