Asiakastiedote 22.6.2016
Muutos Tullin luvat -palvelun häiriötiedottamisessa 1.7.2016 alkaen

22.6.2016 14.28
Tiedote

Tullin sähköisten järjestelmien huoltokatkoista tiedottamisessa otettiin 1.11.2015 käyttöön uusi tiedotteiden lähetyspalvelu. Tullin luvat -palvelun häiriötiedottamisessa siirrytään saman lähetyspalvelun käyttöön 1.7.2016 alkaen.

Häiriötiedote on tiedote suunnittelemattomasta käyttökatkosta. Tiedotteiden lähetyspalvelun käyttöönotto vaikuttaa häiriötiedotteiden ulkoasuun ja tiedotteiden luettavuus eri päätelaitteilla helpottuu.

Muutokset nykyisillä Tullin luvat palvelun -asiakkailla

Tullin luvat -palvelun asiakkaiden häiriö- ja käyttökatkotiedotteiden tilaus on mahdollista Tullin Sähköisen asioinnin nettisivuilta.

Tilaustietojen hallinta siirtyy tiedotteen tilaajalle. Tiedotteen tilausosoitteen muutoksen tai tilauksen lopetuksen voi tehdä uudessa palvelussa häiriö- tai katkotiedotteen lopussa olevan ”Jos haluat peruuttaa tilauksen, klikkaa tästä” -linkin kautta. Jos olet tilannut useamman järjestelmän häiriö- ja katkotiedotteet riittää, että muutat tilausosoitteen tai lopetat tilauksen yhden tiedotteen linkin kautta. Palvelu tunnistaa tilatut häiriö- ja käyttökatkotiedotteet.

Ole mukana kehittämässä Tullin toimintaa!

Kehitämme sähköisiä järjestelmiämme ja keräämme tietoja käyttökokemuksista.

Häiriö- ja katkotiedotteiden tilauslomakkeella Tulli kerää suostumuksen lähettää asiakkailleen tietoa mm. asiakaskyselyistä.
Nykyiset tilaajat voivat antaa luvan katkotiedotteissa olevan linkin kautta. Avautuvassa lomakkeessa, voit käydä lisäämässä rastin kohdassa ”Antamaani sähköpostiosoitetta voidaan käyttää Tullin palveluiden kehittämiskyselyihin ja muihin asiakas- ja sidosryhmä kyselyihin”. 

Häiriö- ja käyttökatkotiedotteiden tilaus


                                 

Asiakastiedotteet