Hyppää sisältöön

Kotkan tullin ja Maarianhaminan tullin asiakaspalvelu jatkuu, Vuosaaren tullissa tehdään asiakaspalvelun tarveselvitys

Julkaisuajankohta 7.11.2018 15.34
Tiedote

Tullin toimipisteiden asiakaspalveluhanke on selvittänyt Kotkan ja Maarianhaminan tullien asiakaspalvelun tarvetta.

Kotkan ja Maarianhaminan tullien asiakaspalvelu jatkuu, koska sähköinen asiointi ja monella paikkakunnalla käytössä olevat vaihtoehtoiset asiointitavat eivät riittävällä tavalla vastaa näiden toimipaikkojen palvelutarpeeseen.

Vuosaaren asiakaspalvelun tarveselvitys toteutetaan joulukuussa 2018, ja sen perusteella laaditaan alkuvuodesta 2019 esitys jatkotoimenpiteiksi. Jos asiakaspalvelua rajoitetaan tai lakkautetaan, ajankohta on aikaisintaan 1.4.2019.

Lisätietoja
Sari Bjong, veronkantopäällikkö, p. 040 332 5063
Tom Ferm, asiakkuus- ja veronkantojohtaja, p. 040 332 2622

yritysneuvonta.lupa-asiakkaat(at)tulli.fi

Asiakastiedotteet