FI SV

Kehitä kanssamme henkilöasiakkaiden digipalveluja!

11.4.2019 0.00
Tiedote

Oletko kansainvälinen nettiostaja tai maailmanmatkaaja, jolla on kehittämisideoita? Tule mukaan Tullin henkilöasiakkaiden digipalvelujen kehittämisen Facebook-ryhmään 24.4.–31.5.2019!

Kehitämme henkilöasiakkaiden tullipalveluja ja toivomme asiakkaita mukaan kehitystyöhön. Meille on tärkeää kuulla suoraan asiakkailtamme, mikä vaikuttaa hyvältä ja mitä voisimme parantaa. Toivomme kehitystyöhön mukaan erilaisia asiakkaita: tullauskonkareita ja harvemmin ulkomaisista verkkokaupoista tilaavia sekä nettivirtuooseja ja paperitullausta kaipailevia että matkustajia. Yhteistä osallistujille on kiinnostus sähköisen asioinnin ja ohjeistuksen kehittämiseen yhteistyössä Tullin kanssa.

Tarjoamme mahdollisuuden kehittää tullausta ja tulla pioneeriksi uudenlaiseen asiakasyhteistyöhön Tullin kanssa.

Toivomme mielipiteitäsi ja kehitysehdotuksiasi kerran, kahdesti viikossa, kun tuomme ryhmään palvelujen kehitysversioita tai luonnoksia kommentoivaksi. Tullikoiratapaamista emme voi järjestää, mutta 15 ensimmäistä osallistujaa saa (vain halutessaan) vuoden 2019 koirakalenterin.

Ryhmä toimii 24.4.–31.5.2019. Mukaan pääset, kun lähetät liittymispyynnön Facebookissa ja hyväksyt ryhmän pelisäännöt.

Ryhmän yhteyshenkilöinä toimivat Nadja Painokallio ja Päivi Maunuksela-Malinen Tullin asiakaspalveluista.

Jos haluat kysyä, kerromme mielellämme lisää! Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa [email protected]

Asiakasyhteistyö on osa Tullin keinoja kehittää uusia asiakasneuvontatapoja ja saada asiakastarpeita selville. Yhteistyön tuloksia on myös uusi Tullilaskuri.

Asiakastiedotteet