FI SV

Asiakastiedote 30.9.2016
Hangon, Porin ja Tornion (Etelätulli) ja Turun asiakaspalvelu lakkautetaan 1.10.2016 alkaen

30.9.2016 15.11
Tiedote

Tulli lakkauttaa Hangon, Porin, Tornion (Etelätulli) ja Turun toimipaikkojen asiakaspalvelun 1.10.2016 alkaen. Asiointi näissä toimipaikoissa on järjestetty hyödyntämällä sähköisiä palveluita ja muita vaihtoehtoisia asiointitapoja.

Laajasti käytössä oleva sähköinen asiointi, vaihtoehtoiset asiointitavat ja asioinnin ajanvarauspalvelu tullitoimipaikkaan tietyissä, rajoitetuissa tilanteissa mahdollistavat asiakaspalvelun lakkauttamisen myös Hangossa, Porissa, Torniossa (Etelätulli) ja Turussa 1.10.2016 alkaen.

Pääosa Tullin palveluista on sähköisiä ja suurin osa asiakkaista käyttää niitä. Loput henkilökohtaisen asioinnin palvelutarpeista on mahdollista hoitaa vaihtoehtoisilla asiointitavoilla. Toimipaikkojen asiakaspalvelumuutoksista ja vaihtoehtoisista asiointitavoista kerrotaan Tullin verkkosivuilla suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi. Tarvittaessa Tullin henkilö- ja yritysneuvonta neuvovat asiakkaita tapauskohtaisesti.

Lisätietoja

Muutossivusto 
Sari Bjong, asiakaspalvelupäällikkö, p. 040 332 5063
Tom Ferm, asiakkuus- ja veronkantojohtaja, p. 040 332 2622

Asiakastiedotteet