Vaikuta vastaamalla Tullin asiakas- ja käyttäjätyytyväisyyskyselyyn
Julkaisuajankohta
4.9.2017
12.00
Tiedote
Tulli mittaa tänä syksynä asiakastyytyväisyyttä ja ilmoituspalvelujensa käytettävyyttä.
Tullissa on meneillään laaja kehitysohjelma, johon sisältyy koko tullausjärjestelmän uudistus. Kyselyjen vastaukset antavat meille arvokasta tietoa asiakkaiden kokemuksista ja tarpeista, jotta voimme kehittää toimintojamme ja tarjota jatkossa asiakkaillemme entistä paremman asiakaskokemuksen.
Tullin netti-ilmoituspalveluita käyttäviä asiakkaita pyydetään vastaamaan asiakastyytyväisyyskyselyyn ajalla 4.–29.9.2017. Linkki kyselyyn julkaistaan Tuonti-, Vienti-, Passitus- ja Turvatietoilmoituspalvelujen etusivulla. Laajemmalle asiakaskunnalle suunnattu asiakastyytyväisyyskysely taas toteutetaan lokakuussa.
Asiakastiedotteet