-
Tyytyväisyys tulliasiointiin pysyi korkealla – tulliselvityksen sanoma-asiakkaiden ja Intrastat-asiakkaiden tyytyväisyyskyselyjen tuloksia (tiedote 18.3.2024)
-
Asiakastyytyväisyyskyselyjen tuloksia – eniten parannettavaa tuonnissa (tiedote 13.4.2022)
-
Asiakastyytyväisyyskyselyt 2021 - tulokset asiakkaille (pdf)
-
Onko sanoma-asioinnin sujuvuudessa parantamisen varaa? (tiedote 7.4.2021)
-
Asiakastyytyväisyyden seurantakysely Tullin sanomailmoittajille 2020 - tulokset asiakkaille
-
Asiakastyytyväisyyskysely tulliselvityksen sanoma-ilmoittajille ja Intrastat-asiakkaille 2019
-
Tulliselvityksen sanoma-asiakkaat ja Intrastat-asiakkaat antoivat nelosen (tiedote 19.2.2020)
- Tullin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat valmiit (tiedote 28.2.2018)
- Asiakastyytyväisyyskysely 2017 (pdf)
- Palautelomakkeet