Asiakastyytyväisyys ja -palaute

Keräämme aktiivisesti palautetta Tullin palveluista, jotta asiointisi Tullissa olisi mahdollisimman sujuvaa ja tarpeittesi mukaista. Palautteesi voi koskea tullipalveluiden kehittämistä, lisätiedon tarvetta tai yleisesti sitä miten olemme palvelutehtävässämme onnistuneet.

Voit antaa palautetta jatkuvasti esimerkiksi Tullin verkkosivujen kautta, asiakaspalautelomakkeilla kaikissa tullitoimipaikoissa, asiakasyhteistyöryhmissä sekä Tullin palveluiden käyttäjille suunnatuissa asiakastarve- ja tyytyväisyyskyselyissä.

Palautteesi on meille tärkeää. Sen perusteella voimme ohjata toimintaamme yhä asiakaslähtöisempään ja yhdenmukaisempaan suuntaan.

Ota yhteyttä
Tullineuvonta, yritysasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.


Asiasanat

Miten kehittäisit tätä sisältöä?

Haluamme kehittää palveluamme paremmaksi. Käyttäjäpalaute on meille siksi arvokasta. Mikäli sinulla on kehitysajatus tai suora palaute jostain verkkopalvelumme osasta, toivomme sinun kertovan siitä meille

Lähetä palautetta