Asiakaskoulutus – kohdennettua koulutusta

Asiakaskoulutus  järjestää Tullin sidosryhmille kohdennettua asiakaskoulutusta. Koulutustilaisuuksia järjestetään asiakkaiden tilausten perusteella.

Maksutta toteutetaan mm. oppilaitosten vierailuja mahdollisuuksien mukaan Tulliin sekä muita yleishyödyllisiä vastikkeettomia tilaisuuksia. 

Tullialan ammattitutkinto

Tullialan ammattitutkintoa tai sen osia voivat suorittaa Tullin henkilöstön lisäksi yritysten tullaus- ja huolintatehtävissä tai alusselvitystehtävissä toimivat henkilöt. Tullialan ammattitutkinto on näyttötutkinto ja se antaa kelpoisuuden jatko-opintoihin.

Maksullinen asiakaskoulutus ei anna perusneuvontaa tulliasioissa puhelimitse tai sähköpostitse. Perusneuvontaa koskevat tiedustelut voi osoittaa Tullineuvonnalle.

Tulli järjestää myös maksutonta, luonteeltaan yleistä asiakaskoulutusta yksittäisille yrityksille sekä eri kohderyhmille. Tarkempia tietoja on kohdassa Yritysneuvonta

 

Ota yhteyttä
Tullin koulutus
ma‒pe 8–16
PL 512, 00101 Helsinki
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6fhghyhbxfnxnvfn

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.

Tullineuvonta, henkilöasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.
Autoverotusasioissa ota yhteyttä Verohallintoon vero.fi

Tullineuvonta, yritysasiakkaat
ma–pe 8–16

Kysy tullineuvonnasta

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.


Asiasanat

Miten kehittäisit tätä sisältöä?

Haluamme kehittää palveluamme paremmaksi. Käyttäjäpalaute on meille siksi arvokasta. Mikäli sinulla on kehitysajatus tai suora palaute jostain verkkopalvelumme osasta, toivomme sinun kertovan siitä meille

Lähetä palautetta