Asiakaskoulutus – kohdennettua koulutusta

Asiakaskoulutus  järjestää Tullin sidosryhmille kohdennettua asiakaskoulutusta. Koulutustilaisuuksia järjestetään asiakkaiden tilausten perusteella.

Maksutta toteutetaan mm. oppilaitosten vierailuja mahdollisuuksien mukaan Tulliin sekä muita yleishyödyllisiä vastikkeettomia tilaisuuksia. 

Tullialan ammattitutkinto

Tullialan ammattitutkinto on tarkoitettu henkilölle, joka työskentelee Tullin, yritysten maahantuonnin tai viennin tehtävissä tai ulkomaankaupan säädösten toteutumista seuraavissa tai ohjaavissa organisaatioissa.

Maksullinen asiakaskoulutus ei anna perusneuvontaa tulliasioissa puhelimitse tai sähköpostitse. Perusneuvontaa koskevat tiedustelut voi osoittaa Tullineuvonnalle.

Tulli järjestää myös maksutonta, luonteeltaan yleistä asiakaskoulutusta yksittäisille yrityksille sekä eri kohderyhmille. Tarkempia tietoja on kohdassa Yritysneuvonta

Verkkoseminaari 17.5.2017: Mikä muuttuu tulliselvityksessä 2017-2020?

Verkkoseminaarin materiaali

 

Contact us
Tullin koulutus
ma‒pe 8–16
PL 512, 00101 Helsinki
vs99Tglox1jZvyyhgNuiYv7CJT6fhghyhbxfnxnvfn

Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelinliittymästä
0 snt/min. + pvm/mpm.

Customs Information Service, Private customers
Monday to Friday 8 am–4 pm

Contact Customs Information

The cost of a call from a landline or mobile phone subscription is 0 cents/min + local network charge/ standard mobile rate.
In car tax matters, kindly contact the Tax Administration (vero.fi)

Customs Information Service, Business customers
Monday to Friday 8 am–4 pm

Contact Customs Information

The cost of a call from a landline or mobile phone subscription is 0 cents/min + local network charge/ standard mobile rate.


Keywords

Help us improve our site content

We want to improve our service, which is why your feedback is valuable to us. If you have ideas on how our web services could be developed further or if you wish to give us feedback, please let us know.

Send feedback