Asiakastyytyväisyys ja -palaute

Keräämme aktiivisesti palautetta Tullin palveluista, jotta asiointisi Tullissa olisi mahdollisimman sujuvaa ja tarpeittesi mukaista. Palautteesi voi koskea tullipalveluiden kehittämistä, lisätiedon tarvetta tai yleisesti sitä miten olemme palvelutehtävässämme onnistuneet.

Voit antaa palautetta jatkuvasti esimerkiksi Tullin verkkosivujen kautta, asiakaspalautelomakkeilla kaikissa tullitoimipaikoissa, asiakasyhteistyöryhmissä sekä Tullin palveluiden käyttäjille suunnatuissa asiakastarve- ja tyytyväisyyskyselyissä.

Palautteesi on meille tärkeää. Sen perusteella voimme ohjata toimintaamme yhä asiakaslähtöisempään ja yhdenmukaisempaan suuntaan.

Contact us
Customs Information Service, Business customers
Monday to Friday 8 am–4 pm

Contact Customs Information

The cost of a call from a landline or mobile phone subscription is 0 cents/min + local network charge/ standard mobile rate.


Keywords

Help us improve our site content

We want to improve our service, which is why your feedback is valuable to us. If you have ideas on how our web services could be developed further or if you wish to give us feedback, please let us know.

Send feedback