0295 5207

Valinta 1: Netti-ilmoituksen täyttöön liittyvät asiat
Netti-ilmoitukset, ma-pe klo 8–18
Alavalinta 1: Tuonti-ilmoittaminen
Alavalinta 2: Vienti-ilmoittaminen
Alavalinta 3: Passitusilmoittaminen
Alavalinta 4: Turvatietoilmoittaminen
nettiasiointi.yritysasiakkaat(at)tulli.fi

Valinta 2: Sanomaseuranta, vireille nousevien tulli-ilmoitussanomien käsittely, ilmoitussanomiin liittyviin asiakaskyselyihin vastaaminen
Tuonnin sanomailmoitukset, ma–su 24 h
spake.tuonti(at)tulli.fi

Valinta 3:
Alavalinta 1: Myös jälkikäteen annetut vienti-ilmoitukset
Alavalinta 3: Sanomaseuranta, vireille nousevien tulli-ilmoitussanomien käsittely, ilmoitussanomiin liittyviin asiakaskyselyihin vastaaminen

Viennin sanomailmoitukset
Alavalinta 1: Viennin poistumisseuranta, ma–pe 8–16
Alavalinta 2: Vientitukiviennit, ma–pe 8–16
Alavalinta 3: Viennin sanomailmoittaminen, ma–su 24 h

Viennin poistumisseuranta: vientiseuranta(at)tulli.fi
Vientitukiviennit: spake.feoga(at)tulli.fi
Viennin sanomailmoittaminen: spake.vienti(at)tulli.fi

Valinta 4: Sanomaseuranta, vireille nousevien tulli-ilmoitussanomien käsittely, ilmoitussanomiin liittyviin asiakaskyselyihin vastaaminen
Passituksen sanomailmoitukset, ma–su 24 h
spake.passitus(at)tulli.fi

Valinta 5: Sanomaseuranta, vireille nousevien tulli-ilmoitussanomien käsittely, ilmoitussanomiin liittyviin asiakaskyselyihin vastaaminen
Turvatietojen ilmoitukset ma–su 24 h
spake.arex(at)tulli.fi

Points to consider

Read more
Contact us
Customs Information Service, Business customers
Monday to Friday 8 am–4 pm

Contact Customs Information

The cost of a call from a landline or mobile phone subscription is 0 cents/min + local network charge/ standard mobile rate.


Keywords

Help us improve our site content

We want to improve our service, which is why your feedback is valuable to us. If you have ideas on how our web services could be developed further or if you wish to give us feedback, please let us know.

Send feedback